Σελίδες

ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΥΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΔΥΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ



50 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΤΟ 2000 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ
α. αφαιρέστε (-) όσα έχουν αποσταλεί σε άλλες χώρες εκτός ΕΕ από τους οικονομικούς μετανάστες =
β. το υπόλοιπο διαιρέστε το (50 - ευρώ = Ευρώ) / Κατοίκους της ΕΕ + αποικίες =
γ. πόσα αντιστοιχούν σε κάθε ευρωπαίο υπήκοο + τις αποικίες ?????
δ. Άραγε φτάνουν για μια φρατζόλα ψωμί ???? ή έχουμε στα χέρια μας ΠΛΑΣΤΑ ???

και 210 δις ΠΛΑΣΤΑ μέσα σε 5 χρόνια


Αρχικά 50 δισεκατομμύρια ευρώ κυκλοφόρησαν στην Ευρωζώνη.
Το συνολικό βάρος των κερμάτων τους έφτανε 300.000 τόνους και για την αποθήκευσή τους απαιτούνται 100.000 κυβικά μέτρα, και το βάρος τους 14 φορές του Πύργου του Άιφελ.

Τον Μάιο του 1998 στην πτήση 2522 της Air France με κατεύθυνση προς το Μόναχο κλάπηκε το πρώτο πακέτο βάρους 1 κιλού.

Μέσα στο κλαπέν πακέτο υπήρχε και η printing plate δηλ η μήτρα του πρώτου high security ολογράμματος του ευρώ.

Η κλοπή αποδόθηκε στην ΡΩΣΙΚΗ ΜΑΦΙΑ και έτσι μετά από αυτό το γεγονότος θεωρείται ότι η Ρωσική Μαφία  ήταν ο βασικός προμηθευτής των πλαστών χαρτονομισμάτων του 2002.

Επιπλέον μέσα σε 5 χρόνια, σύμφωνα με την Europol, Ρώσοι, Ιταλοί, Βαλκάνιοι, και Σύριοι ετοιμάστηκαν να ρίξουν στην αγορά 210δισεκατομύρια πλαστά χαρτονομίσματα ευρώ.

Έτσι ενώ πρωτοκυκλοφόρησαν 50 δις ρίχτηκαν και 210 δις πλαστά

Οι Τράπεζες όμως δεν είχαν σοβαρά μηχανήματα ελέγχου πλαστών χρημάτων με αποτέλεσμα προφανώς οι τράπεζες να λαμβάνουν τα πλαστά στο γκισέ τους.

Που βρίσκονται τα πλαστά ??? Στους πολίτες της ΕΕ ??? στις Τράπεζες της ΕΕ ή στους πολίτες μετανάστες και στις χώρες των μεταναστών ???. 

Γι αυτό τα νούμερα δεν βγαίνουν
  
 Και Δέκα νταλίκες ευρώ έσωσαν την Ελλάδα από το κραχ
Με φορτία χαρτονομισμάτων ευρώ που αντιστοιχούσαν σε περίπου 10 νταλίκες σώθηκε η Ελλάδα από το κραχ.

Η ζήτηση για ρευστό παρουσιάστηκε από το ξέσπασμα της κρίσης ως την κορύφωσή της το περασμένο καλοκαίρι (2012) απαιτούσε συνεχή τροφοδοσία των τραπεζών με τεράστιες ποσότητες μετρητών από την Τράπεζα της Ελλάδος ώστε να αποφευχθεί το ατύχημα που θα τίναζε τη χώρα στον αέρα προκαλώντας την κατάρρευση της χώρας.

Μάλιστα, όπως αναφέρει το "Βήμα της Κυριακής", τη στιγμή που όλοι έκαναν λόγο για έλλειψη ρευστότητας που πλήττει την αγορά και την ελληνική οικονομία, το ρευστό που κυκλοφορούσε στη χώρα δεν είχε ιστορικό προηγούμενο.

Μόνο που λίμναζε. Τα χρήματα που είχαν οι Έλληνες στο πορτοφόλι τους, σε θυρίδες, σεντούκια ή και στρώματα ήταν υπερδιπλάσια από αυτά που συνήθως κυκλοφορούσαν στην αγορά. Από τα επίπεδα των 20 δισ. ευρώ που ήταν η αξία των χαρτονομισμάτων σε κυκλοφορία πριν από την κρίση, στην κορύφωσή της λίγο πριν από τις εκλογές του περασμένου Ιουνίου, εκτινάχθηκε στα 48 δισ. ευρώ. Δηλαδή οι Έλληνες διακρατούσαν 28 δισ. ευρώ μετρητά παραπάνω από το συνηθισμένο.

Για να ικανοποιηθεί όμως η ζήτηση για ρευστό, στήθηκε μια τιτάνια επιχείρηση από την Τράπεζα της Ελλάδος. Δεν ήταν μόνο η εξεύρεση μετρητών από άλλες κεντρικές τράπεζες της Ευρωζώνης που είχαν περίσσευμα, αλλά και η τροφοδοσία του τραπεζικού συστήματος σε όλη τη χώρα, έτσι ώστε να μην παρουσιαστεί έλλειψη μετρητών.

Για να γίνει αντιληπτός ο όγκος των μετρητών που χρειάστηκαν, τραπεζικές πηγές αναφέρουν ότι ένα τριαξονικό φορτηγό μπορεί να μεταφέρει σε χαρτονομίσματα των 100 ευρώ 2 δισ. ευρώ.
Για τα 28 δισ. ευρώ παραπάνω μετρητά που ζήτησαν οι Έλληνες καταθέτες, απαιτούνται 14 τέτοιες νταλίκες. Και αυτό με την προϋπόθεση ότι τα χαρτονομίσματα ήταν όλα των 100 ευρώ.

Τα χρήματα ήρθαν στην ελληνική αγορά με πτήσεις cargo και διοχετεύθηκαν από το θησαυροφυλάκιο της Τράπεζας της Ελλάδος στα υποκαταστήματα της Κεντρικής Τράπεζας σε όλη τη χώρα και από εκεί στις τράπεζες μέσω του δικτύου χρηματαποστολών της Τράπεζας της Ελλάδος, το οποίο εργαζόταν υπερωρίες.

Απέκτησε ΔΩΡΕΑΝ 250 προσωπικές κάρτες της αρεσκείας σου (http://www.vistaprint.biz/frfeu?frf=399382769872 )